onsdag 28 juli 2010

Tiden räcker inte till !
Mycket har hänt under sommaren och bloggen har verkligen blivit försummad.
Butiken har förstås upptagit mestadels av tiden. Jag har fått tag på ett helt lass med gamla fina stolar och bord som jag nu är i full gång att renovera inför hösten.
En hemsida var det meningen att jag skulle ha redan från start . Nu äntligen är den klar.
Jag ska försöka hålla den uppdaterad så att den är aktuell.
Titta gärna in på http://www.inwhite.se
Här följer några bilder från butiken.








16 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhhh vad fint..jag tror jag dör alltså..!!! Vilken butik !!
Att få jobba där, i den miljön..jaa vilken lycka !!
Så roligt att få se boken min där också, jag ser den där på det vita bordet !!
Lycka till med allt, nu ska jag kika in på din hemsida !!
Kraaam Anette
P.s Ska du på Formex ?? Jag ska vara i monter c 08:58, kom gärna förbi, där finns mycket fint vill jag lova !!

LantlivsAnette sa...

Du..i morron måste jag få visa din butik på min blogg !! Är det Ok ??
Kraaam

Lissboden sa...

Vad fint du har i butiken och bilderna är så ljusa och vackra.
Vad roligt att du fått igång hemsidan. Den är jättefin.
Mats håller på med hyllan med dina fina konsoller så jag ska snart visa den på bloggen.
Må så gott!
Kram från Maria

Designe sa...

Åh så vackert ni har i butiken! Jag skulle kunna flytta in och bo där känner jag! :) Underbart!

n o r d i n g å r d e n sa...

Bara sååå otroligt smakfullt och vackert! Vilken butik! Jag måste ta mej till E-tuna snart, min sambo är där i jobbet var och varaannan dag, mycket fina inspirationbilderpå hemsidan också, man vil ju ha allt!!!

Sensommarhälsn fr Nordingården

Vintage sa...

Vilken mysig butik! Härligt..ha en skön Lördagkväll Kram susanne

Unknown sa...

Åh vilken butik! Jätte fin! Kram Petra

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej så underbart fint du har alla fina möbler o jättemysig butik nu ska jag titta runt i ditt vackra hem kram Tina

Sherman sa...

Lovely interior! Thanks for sharing!
Sherman Unkefer

Unknown sa...

i like..... nice posting

Malin Charlottas sa...

Hej, vilken fin butik och vilken fin hemsida.
Hoppas jag får möjlighet att besöka den någon gång i sommar.
Tack för en bra och inspirerande blogg!

Kramar

Malin Charlottas Gårdsliv

Sockertussen sa...

Just nu har jag en tävling på min sida i samarbete med OBH Nordica där du kan vinna en lyxig brödrost, Chilli Roaster =)

Kul om du vill vara med o tävla ;)

http://sockertussen.blogspot.se/2012/06/nu-ar-det-tavling-igen.html

Unknown sa...

Such a beautiful house and a nice architecture
List of tourist places in coimbatore district

Unknown sa...

Saludos cordiales, este blog es muy bueno, todas la cosas que mencionan es interesante y tambien me ayuda a pensar de otra manera. gracaias.

Unknown sa...


Saludos cordiales, este blog es muy bueno, todas la cosas que mencionan es interesante y también me ayuda a pensar de otra manera. gracias.

http://cholletes.com/blog_de_chollos

iSOFT sa...

Very nice photos, tirupati business directory